Šiandien antsvoris jau rimta problema

Nuotrauka: 1a.lt

Ar žinojote, kad pagal Eurostat statistinius duomenis, 2014 metais visoje Europoje viršsvorį turi 51,6% gyventojų? Mes irgi tokių didelių skaičių nesitikėjome.

Iš kur tokie dideli skaičiai?

Šiuolaikiniame technologijų pasaulyje galime atlikti viską, ką tik norime, net nepalikdami savo šiltų namų. Apsipirkimas, pramogos, bendravimas – viskas yra internete.

Prie viso to prisideda ir susimaišęs gyvenimo ritmas – vis daugiau žmonių gyvena be galo skubią rutiną, kurioje nelieka laiko rimtiems užkandžiams, todėl vietoje to, pasisotinama greito maisto restoranuose.

Negana to, be galo maža dalis žmonių yra susirūpinusi tuo, o greitas maistas priveda prie mažytės dalies aktyviai sportuojančių ir svorį bandančių mesti žmonių.

Sportuoti privalo kiekvienas. Net jei turite gerą formą, tai nereiškia, kad jums nereikia sportuoti, nes judėjimas yra būtinas norint palaikyti gerą psichologinę ir fizinę būklę. O jeigu jau turite viršsvorio – kuo anksčiau domėsitės kaip numesti svorio, tuo geriau.

Todėl dalinamės atsakymais į klausimą „Kaip numesti svorio?“.

Kaip numesti svorio?

Treniruotės

Nuotrauka: Pixabay.com

Turbūt jau nusiteikėte tam, nes treniruotės yra vienas svarbiausių dalykų metant svorį. Taip – jų neišvengsite.

Pats svarbiausias dalykas metant svorį yra bėgiojimas. Kai kurie žmonės negali savęs priversti atsikratyti nesveiko maisto, tačiau priverčia save reguliariam bėgiojimui ir jie išlaiko ganėtinai neblogą formą – viskas dėl reguliaraus aktyvumo.

Taigi, kuo dažniau bėgiosite, tuo geriau. Vieno bėgiojimo metu pasistenkite nesustoti bent 20 minučių – tai ne tik sudegins nereikalingas kalorijas, bet ir pagerins kraujo apytaką bei jūsų nuotaiką.

Jeigu įmanoma (būtų labai gerai, kad būtų įmanoma), užsiregistruokite į treniruoklių salę. Per savaitę treniruoklių salėję reikėtų lankytis bent 3-4 kartus. Jeigu treniruoklių srityje esate visiškai „žalias“ – bet kada salėje galite pasikonsultuoti su treneriu. Jis ne tik parodys, kaip yra daromi įvairūs pratimai, bet ir patars, kuriuos pratimus pasirinkti būtent jums.

Jeigu treniruokliai bei svorių kėlimas jums ne naujiena – treniruoklį galite įsigyti ir patys. Tai yra investicija į savo sveikatą, kad turėtumėte valios reguliariai mankštintis ir palaikyti gerą formą.

Mityba

Nuotrauka: 1a.lt

Tai yra dar svarbesnis dalykas nei sportas. Kad ir kaip intensyviai treniruositės – be mitybos treniruotės neparodys jums norimo rezultato.

Taigi, nuo ko pradėti?

Pirmiausiai reikia atsisakyti kiek įmanoma daugiau cukraus ir pamažinti suvartojamų angliavandenių kiekį. Angliavandeniai yra įvairiuose grūdinės kultūros produktuose, kaip duona, batonas, makaronai ir, žinoma, įvairiausios bandelės. Tiesa, angliavandenių negalima visiškai atsisakyti – patariama tik šiek tiek pamažinti.
Daržovės, kuriose nėra daug angliavandenių: Brokoliai, špinatai, agurkai bei briuselio, žiediniai ir įprasti kopūstai.

Sekantis dalykas – didesnis baltymų kiekis. Stenkitės kiaulieną pakeisti į jautieną, vištieną bei triušieną.
Žmogaus kūną sudaro iki 60% vanduo, o mūsų raumenis sudaro net 79% vanduo. Ar tai jau įrodo, kaip svarbu yra gerti skysčius? Tam, kad nereikėtų nuolat gerti vandens, sulčiaspaudės gali užtikrinti skanius ir pilnus vitaminų gėrimus iš įvairių vaisių bei daržovių.

Nebijokite, mesdami svorį jūs neturite badauti. Svarbiausiai valgykite mažomis porcijomis, bet dažniau, pavyzdžiui, 5-6 kartus per dieną.

Savaime suprantamas dalykas, kad kils begalė pagundų paragauti įvairių saldumynų arba greito maisto. Mesdami svorį jūs savo kūnui suteikiate visiškai naujas sąlygas tolimesniam gyvenimui ir jis prie to taikosi mesdamas nereikalingus kilogramus. Jeigu jūs pradėsite piktnaudžiauti maistu – jūsų kūnas vėl pradės pratintis prie to, kas nuves prie užsidelsusių rezultatų.

Pažangos stebėjimas

Jeigu niekada nesate aktyviai sportavę ir užsirašinėję matomus rezultatus – tada tikrai nežinosite, kaip stipriai savo rezultatų siekti padeda pažangos sekimas.

Prieš pradėdami mesti svorį pasimatuokite rankų, šlaunų, pilvo, klubų, krūtinės, blauzdų bei pečių linijos apimtis. Tada matavimus atlikite kas dvi savaites arba kas mėnesį. Patikėkite, kai pamatysite pirmuosius džiuginančius rezultatus – nebenorėsite sustoti!

Ar reikės specialios įrangos?

Nuotrauka: Pixabay.com

Tiesą sakant, galite apsieiti be visiškai jokios įrangos. Susitvarkysite mitybą labai paprastai – atidžiau atsirenkant produktus bei tinkamai paskirstant valgius. O treniruotės – bėgiojimui tereikia bėgimo batelių. Dėl treniruoklių – visada galite registruotis į treniruoklių salę. Štai ir viskas, apsieita be jokios įrangos.

Vis dėlto, jeigu į sportą ruošiatės žiūrėti rimtai (ko mes ir tikimės), tada galite pasvarstyti apie nuosavo treniruoklio įsigijimą arba sulčiaspaudės, „vitaminų bomboms“ gaminti.

Kada jau galima tikėtis „vasariško kūno“?

Na jeigu jūsų viršsvoris yra nemažas, dėl tobulo kūno dar gali tekti padirbėti. Tačiau laikydamiesi griežtos mitybos bei treniruočių rutinos, pirmuosius dingusius kilogramus pastebėsite jau po pirmos savaitės, o jeigu viršsvoris didelis – po mėnesio neteksite jau ir pirmosios dešimties!

Kai pasieksite norimą rezultatą – nesustokite. Tada galite šiek tiek atleisti vadžias ties mityba, tačiau treniruotės turėtų būti jūsų reguliari veikla, kad palaikytumėte tai, ko pasiekėte ir būtumėte sveiki.

Galų gale, jeigu norite žinoti, kaip numesti svorio dar greičiau – rekomenduojame susisiekti su asmeniniu treneriu. Internete yra daugybė trenerių, kurie su mielu noru jums padės sukurdami mitybos bei treniruočių planą. Galėsite pastoviai bendrauti, gauti atsakymus į kilusius klausimus ir rezultatų pasiekti pačiu efektyviausiu būdu.

Taigi, jeigu skaitydami šį straipsnį vis dar svarstote: „Ar pradėti sportuoti?“, tada galime vienareikšmiškai atsakyti: „TAIP“. Tai yra būtina net ir pačios geriausios formos žmonėms, o jeigu jums aktualu ir kaip numesti svorio – tada kuo greičiau susiimsite, tuo geriau!

01.12.2017
Autors: mobilukss

Pievienot komentāru