„Draugų ratas“
Prisijunkite prie „Draugų rato“ ir sutaupykite! Sužinoti daugiau

DUK apie el. prekybą karantino metu

Mieli klientai!

Džiaugiamės, kad galime padėti Jums saugiai įsigyti Jūsų pamėgtų buities ir laisvalaikio prekių. Su komanda stengiamės prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančios situacijos ir tuo pačiu informuoti savo pirkėjus apie elektroninę prekybą karantino metu.
Išaugęs siuntų kiekis kartais neleidžia pristatyti Jūsų užsakymų taip greitai, kaip mes norėtume, todėl prašome Jūsų supratimo ir kantrybės, Jei užsakymas iki Jūsų keliaus keliomis dienomis ilgiau.
 
Kviečiame susipažinti su šiuo metu dažniausiai užduodamais klausimais ir atsakymais į juos.
 
Sąskaitos faktūros / pinigų grąžinimas
 
Atsiėmiau prekes šiandien, kada gausiu sąskaitą faktūrą?
 
Sąskaita faktūra automatiškai suformuojama per 6 darbo dienas po užsakymo įvykdymo ir išsiunčiama užsakymo pateikimo metu nurodytu el. paštu bei patalpinama Jūsų paskyroje.
 
Gavau sąskaitą faktūrą, tačiau noriu, kad joje būtų nurodyti kiti rekvizitai. Kur kreiptis?
 
Dėl sąskaitos perrašymo galite kreiptis el. paštu: [email protected]. Išskiriame keletą svarbių atvejų:
  • sąskaitų faktūrų perrašymas neatliekamas, jei PVM sąskaita faktūra buvo išrašyta fiziniam asmeniui ir norite, kad būtų perrašyta kitam fiziniam asmeniui;
  • Sąskaitos faktūros gali būti perrašytos ir 2021 metų data;
  • Jei Jūsų užsakymui jau buvo suformuota sąskaita, po jos perrašymo bus suformuota kreditinė sąskaita pirmajai ir tuomet išrašyta nauja sąskaita faktūra su Jūsų pageidaujamais rekvizitais;
  • Jei vienai iš užsakyme esančių prekių yra taikomas atvirkštinio PVM įstatymas, ir už užsakymą apmokėta ne iš įmonės sąskaitos - sąskaita faktūra negalės būti perrašyta;
  • Jei pageidaujate, kad sąskaitoje būtų nurodytas Jūsų asmens kodas, to padaryti negalėsime dėl Gyventojų duomenų apsaugos įstatymo. 
 
Teikiau vieną užsakymą, tačiau gavau dvi (ar daugiau) sąskaitas faktūras. Ar sąskaitos faktūros gali būti sujungtos ir išrašyta viena bendra sąskaita visoms užsakymo prekėms?
 
Ne. Deja, bet neturime tokios techninės galimybės, sąskaitos faktūros formuojamos automatiškai pagal tai iš kelių sandėlių vyksta prekės.
 
Pristatymas numatytas kitą mėnesį, tačiau sąskaita faktūra reikalinga dar šio mėnesio data. Ką turėčiau daryti?
 
Apgailestaujame, tačiau sąskaitos faktūros suformuojamos automatiškai per 6 darbo dienas, kai prekės perduodamos kurjeriams arba atsiimamos, todėl sąskaitoje bus nurodyta būtent ta prekių atsiėmimo / perdavimo kurjeriams diena, jos pakeisti neturime galimybės.
 
Prekių pristatymas / atsiėmimas
 
Kur galiu pasitikrinti kada numatytas užsakymo pristatymas?
 
Šią informaciją galite rasti savo paskyroje prie užsakymo, arba 1a.lt skiltyje Užsakymo informacija, suvedus savo užsakymo numerį ir elektroninio pašto adresą iš kurio buvo pateiktas užsakymas. 

Kodėl mano užsakymas vėluoja?
 
Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl keletos priežasčių, tokių kaip: kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių, vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti ir pakuoti. Tačiau mes dirbame pilnu pajėgumu, kad Jūsų užsakymas jus pasiektų kuo greičiau. 

Kiek laiko gali vėluoti mano užsakymas?
 
Apgailestaujame, tačiau atsižvelgiant į esamą situaciją globaliniu mastu, paskelbto karantino apribojimų Lietuvoje bei didžiųjų metų švenčių, užsakymų perdavimas kurjerių tarnybai gali vėluoti  iki 5 darbo dienų.
SVARBU: jei užsakymo teikimo metu pasirinkote vieną iš OMNIVA paštomatų, kurie yra Vilniuje, Jūsų siunta gali vėluoti papildomai 5 darbo dienas. 
Jei užsakymo teikimo metu pasirinkote vieną iš LPEXPRESS paštomatų, Jūsų siunta gali vėluoti papildomai 3 darbo dienas. 

Kaip ir kur galiu atsiimti užsakymą teiktą internetu?
 
Jei teikėte užsakymą 1a.lt internetinėje parduotuvėje, prekes galėsite atsiimti PC
„Banginis”, Lukšio g. 34 Vilniuje. 
 
Prekių grąžinimas / Pretenzijų registravimas
Kur ir kaip galiu grąžinti netikusią prekę? 
 
Netikusias ir/ar nepatikusias prekes galite grąžinti į Klientų aptarnavimo centrą esantį P. Lukšio g. 34, Vilnius. SVARBU: prekių grąžinimo metu su savimi turėti sąskaitą faktūrą,  kurią galėsite rasti prisijungę prie savo paskyros ir užpildytą prekių grąžinimo formą, kurią galėsite rasti čia: https://www.1a.lt/kp/grazinimas-ir-garantija/c. Jeigu sąskaitos faktūros rasti nepavyksta, vadinasi prekių grąžinimas dar nėra galimas. Sąskaita faktūra susigeneruoja automatiškai per 6 dienas nuo užsakymo pristatymo/atsiėmimo. Pinigai bus grąžinti įprasta tvarka.
SVARBU: siekiant apsaugoti Jūsų saugumą, prekes galėsite grąžinti ir pasibaigus karantino laikotarpiui.
 
Gavau nekokybišką/ne tą/nepilnos komplektacijos prekę. Ką turėčiau daryti?
 
Jeigu pristatyta/atsiimta prekė pasitaikys nekokybiška, nepilnos komplektacijos ar ne ta kuri buvo užsakyta, apie tai mus reikėtų informuoti el. paštu [email protected] .
Laiško temoje svarbu nurodyti žodį „PRETENZIJA” ir užsakymo numerį, tokiu atveju Jūsų situacija greičiau pasieks atsakingo skyriaus darbuotojus. Taip pat, siekiant pagreitinti pretenzijos nagrinėjimo trukmę, prašome Jūsų pateikti visą informaciją, kuri darbuotojams gali būti naudinga: prekės kodas, prekės ir jos pakuotės nuotraukos, brūkšniniai kodai ir detalus situacijos aprašymas, taip pat nurodykite kokio pretenzijos sprendimo pageidaujate (prekės keitimo, nuolaidos ar atgauti sumokėtus pinigus). 

Kur galiu kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo? 
 
Jei norite priduoti prekę garantiniam aptarnavimui, prašome pasitikrinti ar su sąskaita faktūra negavote garantinės pažymos su informacija kur reikėtų kreiptis. Jei visgi ši informacija nenurodyta, turėtumėte kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą esantį P. Lukšio g. 34, Vilniuje. 

Bendra informacija
 
Kreipiausi el.paštu. Per kiek laiko bus atsakyta į mano užklausą?
 
Šiuo metu turime itin didelį užklausų kiekį, tad labai atsiprašome, bet į jas atsakome per 1-10 darbo dienų. Labai prašome pakartotinai nesikreipti dėl situacijų, apie kurią jau pateikėte užklausą. Pažadame, kad į visas užklausas atsakysime. 

Nepavyksta prisiskambinti. Ką tokiu atveju daryti?
 
Dėl itin išaugusio skambučių skaičiaus, nesuspėjame atsiliepti į visus skambučius. Rekomenduojame pabandyti vėliau arba kreiptis elektroniniu paštu [email protected]. Jei tuo pačiu klausimu jau kreipėtės elektroniniu paštu, prašome tuo pačiu klausimu neskambinti - Jūsų laišką pasieksime greičiau, jei nereikės atsiliepti ir į skambutį. 

Noriu atšaukti savo užsakymą. Kaip galiu tai padaryti ir per kiek laiko bus grąžinti pinigai?
 
Apie užsakymo atšaukimą prašome informuoti telefonu arba elektroniniu paštu [email protected].  Laiško temoje nurodykite žodį „atšaukimas” ir užsakymo numerį.  Jei nespėsime atsakyti į Jūsų užklausą ir kurjerių tarnyba su Jumis susisieks dėl prekių pristatymo, siuntos tiesiog atsisakykite ir jos nepriimkite.
Pinigus grąžinsime kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per 14 dienų po užsakymo atšaukimo.