VEIKLA KARANTINO METU

Gerbiamieji pirkėjai, informuojame, kad Vyriausybei paskelbus karantiną visoje Lietuvos teritorijoje, internetinė parduotuvė 1a.lt tęs veiklą, tad čia ir toliau galėsite patogiai įsigyti Jums reikiamas prekes. Kviečiame susipažinti su šiuo metu dažniausiai užduodamais klausimais ir atsakymais į juos.
 
Ar internetinė parduotuvė pristatinės prekes į namus ir paštomatus?
Iš anksto apmokėtiems užsakymams pristatymo tvarka į namus ir paštomatus nesikeičia.
Užsakymų apmokėjimas prekių pristatymo į namus metu negalimas. Už prekes patogiai atsiskaityti galite užsakymo patvirtinimo metu.
Tai pat informuojame, kad galimas siuntų pristatymo vėlavimas dėl COVID-19.
Dėl šiuo metu itin padidėjusio siuntų skaičiaus paštomatuose, kviečiame kuo greičiau atsiimti siuntas ir atlaisvinti paštomato skyrelį kitai siuntai.
 
Prekybos centrų darbo laikas nuo kovo 16 d.
Dėl koronaviruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos Vyriausybės rekomendacijų prekybos centrai iki balandžio 13 d. dienos nedirbs.

Internetinės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nuo kovo 16 d.
Dėl koronaviruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos Vyriausybės rekomendacijų internetinės parduotuvės atsiėmimo punktai iki balandžio 13 d. dienos nedirbs.

Ką galima daryti su neatsiimtais užsakymais internetinėje parduotuvėje iš atsiėmimo taškų?
Neapmokėti užsakymai:
Neapmokėtus užsakymus dėl susiklosčiusių aplinkybių atšaukiame.

Apmokėti užsakymai:
Internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo specialistai su Jumis susisieks ir pasiūlys dvi sprendimo galimybes:
Apmokėtus užsakymus pasiūlysime savo lėšomis pristatyti į paštomatus ar į namus.
Apmokėtus užsakymus bendru susitarimu su klientu galime atšaukti ir grąžinti pinigus. 

Internetinės parduotuvės užsakytų prekių grąžinimas:
Dėl dabartinės situacijos šalyje, prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas bus vykdomas nuotoliniu būdu. Visa informacija ČIA. Turint bet kokių klausimų ar iškilus neaiškumams, prašome susisiekti el. paštu [email protected].