Visos kategorijos

Bottega Veneta Bottega Veneta 30ml EDP

(0)

Vertinti gali tik užsiregistravę klientai atlikę bent vieną sėkmingą pirkimą

Garantija:  Nėra
Kaina
53.99 €

Užsisakykite

Į krepšelį Kiekis:
AKCIJA:

Nemokamas pristatymas į DPD Pickup su nuolaidos kodu „ALL4SALE“

Pristatymo būdai:

Atsiimkite 1a.lt biure
08.09.2017
Pristatymo punktuose
08.09.2017
Pristatymas kurjeriu Jūsų adresu
08.09.2017

Prekės pagrindinės savybės:

  • Prekės ženklas: Bottega Veneta
  • Koncentracija: Kvapusis vanduo (EDP)
  • Tūris (ml): 30
  • Tipas: Gundantys pasimatymui/Klasikinės verty...
Daugiau apie prekę

"GF Lizingas" skaičiuoklė:

Mėnesinė įmoka: 5.15
Prekės ženklas Bottega Veneta
Koncentracija

Koncentracija nurodoma pagal kvapo stiprumą ir atsparumą.

• EDT (Eau de Toilette) arba tualetinis vanduo gali būti tiek moterišku, tiek vyrišku aromatu, kuris pasižymi vidutiniu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

• EDP (Eau de Parfum) arba kvapusis vanduo yra moteriškas kvapas, kuris pasižymi labiau išreikštu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

Kvapusis vanduo (EDP)
Tūris (ml)

Tūris nurodo prekės kiekį mililitrais.

30
Tipas

Kvepalų tipas nurodo kokiam tikslui, sezonui, aplinkai bus naudojami išsirinkti kvepalai. Tai galimybė išsirinkti tinkamus kvepalus kiekvieno individualiam skoniui.

Gundantys pasimatymui
Lengvi, kasdieniniai biurui

Neužmirštamam vakarėliui

Šventiniam vakarui

Klasikinės vertybės
Patarimai dovanoms

Patarimai dovanoms - puikus pagalbininkas ieškant dovanų konkrečiai asmenybei.

Kvepalų skirstymas paremtas pagal apytikrį amžiaus skirstymą, aromatą, dizainą ir kvepalų pavadinimą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui mamai gali patikti kvepalai, kurie yra "Mylimajai" kategorijoje arba atvirkščiai.

Mylimajai
Mamai
Dukrai, seseriai, draugei
Skirstymas pagal amžių

Amžiaus skirstymas tai kvepalų rūšiavimo galimybė pagal apytikslią amžiaus kategoriją.

Kvepalai yra sugrupuoti į keturias kategorijas, kurių "Be apribojimų" kategorijoje kvepalų aromatai kurie tinka bet kuriai amžiaus grupei.

Kategorijoje "Iki 18" kvepalai turintys jaunatvišką, lengvą ir gaivų aromatą.

Kategorijoje "Iki 25" kvepalai turintys labiau išraiškingą ir ilgiau išliekantį aromatą, o kategorijoje "Virš 25" kvepalai turintys labiau klasikinį ir ilgai išliekantį aromatą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui ir 18-mečiui gali patikti kvepalai esantys kategorijoje "Virš 25" ir atvirkščiai.

Virš 18
Aromatų grupė Gėlių
Gėlių ir medžio
Ypatingos žymės Viršutinės natos: bergamotė ir Madagaskaro rožiniai pipirai
Vidurinės natos: jazminas
Pagrindinės natos: pačiulis ir ąžuolo samanos
Bottega Veneta Bottega Veneta
Prekės aprašymas anglų kalba:

The fashion design house of luxury leather accessories Bottega Veneta launches its first fragrance in collaboration with Coty Prestige in 2011. Bottega Veneta fragrance is described as a leathery, floral chypre, representing the scented signature of the house—the "invisible, private luxury."

Tomas Maier, the creative director, describes the inspiration for this creation: “An old house in the beautiful countryside in the Veneto region of Italy with rolling green hills, where we’re from. I envisioned a room with old wood floors, library walls and leather-bound books with the windows open wide, the breeze coming in and cut grass, hay, moss, garden flowers, growing through the room and everything mixing up. That’s where we started.”—wwd


The nose of the composition is Michel Almairac from Robertet who blended notes of Italian bergamot, Brazilian pink pepper, Indian Sambac jasmine, oak moss, patchouli and Indian patchouli, with a distinct leather accord in the trail.

The face of the campaign is Nine d'Urso, the daughter of French fashion icon Inès de la Fressange and Italian art dealer Luigi d'Urso. The campaign was shot Bruce Weber in South Florida.

The perfume bottle is made of Murano glass (limited edition), decorated with a metal cap and a leather bow. The perfume extract, which comes in the Murano bottle, is available in limited numbers at Bottega Veneta boutiques around the world at the price of $395. The fragrance is available as 50 and 70 ml EDP with body cream, body lotion and shower gel for more broadly distribution.

BOTTEGA VENETA Bottega Veneta Bottega Veneta 30ml EDP Bottega Veneta Bottega Veneta
Prekės aprašymas anglų kalba:

The fashion design house of luxury leather accessories Bottega Veneta launches its first fragrance in collaboration with Coty Prestige in 2011. Bottega Veneta fragrance is described as a leathery, floral chypre, representing the scented signature of the house—the "invisible, private luxury."

Tomas Maier, the creative director, describes the inspiration for this creation: “An old house in the beautiful countryside in the Veneto region of Italy with rolling green hills, where we’re from. I envisioned a room with old wood floors, library walls and leather-bound books with the windows open wide, the breeze coming in and cut grass, hay, moss, garden flowers, growing through the room and everything mixing up. That’s where we started.”—wwd


The nose of the composition is Michel Almairac from Robertet who blended notes of Italian bergamot, Brazilian pink pepper, Indian Sambac jasmine, oak moss, patchouli and Indian patchouli, with a distinct leather accord in the trail.

The face of the campaign is Nine d'Urso, the daughter of French fashion icon Inès de la Fressange and Italian art dealer Luigi d'Urso. The campaign was shot Bruce Weber in South Florida.

The perfume bottle is made of Murano glass (limited edition), decorated with a metal cap and a leather bow. The perfume extract, which comes in the Murano bottle, is available in limited numbers at Bottega Veneta boutiques around the world at the price of $395. The fragrance is available as 50 and 70 ml EDP with body cream, body lotion and shower gel for more broadly distribution.

53.99
Užduoti klausimą

captcha