Visos kategorijos

Jimmy Choo Jimmy Choo 100ml EDP

(0)

Vertinti gali tik užsiregistravę klientai atlikę bent vieną sėkmingą pirkimą

Garantija:  Nėra
Kaina
46.99 €

Užsisakykite

Į krepšelį Kiekis:
AKCIJA:

Nemokamas pristatymas į DPD Pickup su nuolaidos kodu „ALL4SALE“

Pristatymo būdai:

Atsiimkite 1a.lt biure
30.08.2017
Pristatymo punktuose
30.08.2017
Pristatymas kurjeriu Jūsų adresu
30.08.2017

Prekės pagrindinės savybės:

  • Prekės ženklas: Jimmy Choo
  • Koncentracija: Kvapusis vanduo (EDP)
  • Tūris (ml): 100
  • Tipas: Gundantys pasimatymui/Lengvi, kasdieni...
Daugiau apie prekę

"GF Lizingas" skaičiuoklė:

Mėnesinė įmoka: 4.48
Prekės ženklas Jimmy Choo
Koncentracija

Koncentracija nurodoma pagal kvapo stiprumą ir atsparumą.

• EDT (Eau de Toilette) arba tualetinis vanduo gali būti tiek moterišku, tiek vyrišku aromatu, kuris pasižymi vidutiniu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

• EDP (Eau de Parfum) arba kvapusis vanduo yra moteriškas kvapas, kuris pasižymi labiau išreikštu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

Kvapusis vanduo (EDP)
Tūris (ml)

Tūris nurodo prekės kiekį mililitrais.

100
Tipas

Kvepalų tipas nurodo kokiam tikslui, sezonui, aplinkai bus naudojami išsirinkti kvepalai. Tai galimybė išsirinkti tinkamus kvepalus kiekvieno individualiam skoniui.

Gundantys pasimatymui
Lengvi, kasdieniniai biurui

Neužmirštamam vakarėliui

Šventiniam vakarui

Šiltai žiemai
Patarimai dovanoms

Patarimai dovanoms - puikus pagalbininkas ieškant dovanų konkrečiai asmenybei.

Kvepalų skirstymas paremtas pagal apytikrį amžiaus skirstymą, aromatą, dizainą ir kvepalų pavadinimą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui mamai gali patikti kvepalai, kurie yra "Mylimajai" kategorijoje arba atvirkščiai.

Mylimajai
Mamai
Dukrai, seseriai, draugei
Skirstymas pagal amžių

Amžiaus skirstymas tai kvepalų rūšiavimo galimybė pagal apytikslią amžiaus kategoriją.

Kvepalai yra sugrupuoti į keturias kategorijas, kurių "Be apribojimų" kategorijoje kvepalų aromatai kurie tinka bet kuriai amžiaus grupei.

Kategorijoje "Iki 18" kvepalai turintys jaunatvišką, lengvą ir gaivų aromatą.

Kategorijoje "Iki 25" kvepalai turintys labiau išraiškingą ir ilgiau išliekantį aromatą, o kategorijoje "Virš 25" kvepalai turintys labiau klasikinį ir ilgai išliekantį aromatą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui ir 18-mečiui gali patikti kvepalai esantys kategorijoje "Virš 25" ir atvirkščiai.

Be apribojimų
Aromatų grupė Gėlių ir medžio
Ypatingos žymės Viršutinės natos: mandarinas, kriaušė, žaluma
Vidurinės natos: orchidėja
Pagrindinės natos: pačiulis, irisas

Jimmy Choo Jimmy Choo
Prekės aprašymas anglų kalba:


The most popular brand of luxury shoes and fashion accessories, Jimmy Choo, launches its first fragrance, simply named Jimmy Choo.

Jimmy Choo fragrance, described as "feminine yet empowering, with a lot of sensuality to it", was developed in cooperation with Inter Parfums and the famous perfumer from IFF Olivier Polge. The seductive composition is a modern chypre fruity, with green top notes, tiger orchid, sweet toffee caramel and Indonesian patchouli.

The packaging and the textured glass bottle is designed by Mellon herself. She was inspired by Murano glass and devoted so much attention to the appearance, so that it would be desirable and appropriate for your nightstand. Mellon is also the face of the campaign shot with photographers Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin.

Jimmy Choo launched in February 2011 as 40 and 100 ml Eau de Parfum, body lotion and shower gel.

Jimmy Choo Jimmy Choo Jimmy Choo 100ml EDP

Jimmy Choo Jimmy Choo
Prekės aprašymas anglų kalba:


The most popular brand of luxury shoes and fashion accessories, Jimmy Choo, launches its first fragrance, simply named Jimmy Choo.

Jimmy Choo fragrance, described as "feminine yet empowering, with a lot of sensuality to it", was developed in cooperation with Inter Parfums and the famous perfumer from IFF Olivier Polge. The seductive composition is a modern chypre fruity, with green top notes, tiger orchid, sweet toffee caramel and Indonesian patchouli.

The packaging and the textured glass bottle is designed by Mellon herself. She was inspired by Murano glass and devoted so much attention to the appearance, so that it would be desirable and appropriate for your nightstand. Mellon is also the face of the campaign shot with photographers Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin.

Jimmy Choo launched in February 2011 as 40 and 100 ml Eau de Parfum, body lotion and shower gel.

46.99
Užduoti klausimą

captcha