Visos kategorijos

Joop Homme Extreme 125ml EDT

(0)

Vertinti gali tik užsiregistravę klientai atlikę bent vieną sėkmingą pirkimą

Garantija:  Nėra
Kaina
33.00 €

Galima užsakyti

Į krepšelį Kiekis:
AKCIJA:

Su kodu „HOME50“ pristatymas į namus už PUSĘ KAINOS!

Pristatymo būdai:

Atsiimkite 1a.lt biure
04.10.2017
Pristatymo punktuose
05.10.2017
Pristatymas kurjeriu Jūsų adresu
05.10.2017

Prekės pagrindinės savybės:

  • Prekinis ženklas: Joop
  • Koncentracija: Tualetinis vanduo (EDT)
  • Tūris (ml): 125
  • Tipas: 2014m. kvepalai/Gundantys pasimatymui/...
Daugiau apie prekę

"GF Lizingas" skaičiuoklė:

Mėnesinė įmoka: 3.15
Prekinis ženklas Joop
Koncentracija

Koncentracija nurodoma pagal kvapo stiprumą ir atsparumą.

• EDT (Eau de Toilette) arba tualetinis vanduo gali būti tiek moterišku, tiek vyrišku aromatu, kuris pasižymi vidutiniu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

• EDP (Eau de Parfum) arba kvapusis vanduo yra moteriškas kvapas, kuris pasižymi labiau išreikštu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

Tualetinis vanduo (EDT)
Tūris (ml)

Tūris nurodo prekės kiekį mililitrais.

125
Tipas

Kvepalų tipas nurodo kokiam tikslui, sezonui, aplinkai bus naudojami išsirinkti kvepalai. Tai galimybė išsirinkti tinkamus kvepalus kiekvieno individualiam skoniui.

2014m. kvepalai
Gundantys pasimatymui

Neužmirštamam vakarėliui

Šventiniam vakarui

Šiltai žiemai
Patarimai dovanoms

Patarimai dovanoms - puikus pagalbininkas ieškant dovanų konkrečiai asmenybei.

Kvepalų skirstymas paremtas pagal apytikrį amžiaus skirstymą, aromatą, dizainą ir kvepalų pavadinimą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui mamai gali patikti kvepalai, kurie yra "Mylimajai" kategorijoje arba atvirkščiai.

Mylimajam
Sūnui, broliui, draugui
Tėčiui
Skirstymas pagal amžių

Amžiaus skirstymas tai kvepalų rūšiavimo galimybė pagal apytikslią amžiaus kategoriją.

Kvepalai yra sugrupuoti į keturias kategorijas, kurių "Be apribojimų" kategorijoje kvepalų aromatai kurie tinka bet kuriai amžiaus grupei.

Kategorijoje "Iki 18" kvepalai turintys jaunatvišką, lengvą ir gaivų aromatą.

Kategorijoje "Iki 25" kvepalai turintys labiau išraiškingą ir ilgiau išliekantį aromatą, o kategorijoje "Virš 25" kvepalai turintys labiau klasikinį ir ilgai išliekantį aromatą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui ir 18-mečiui gali patikti kvepalai esantys kategorijoje "Virš 25" ir atvirkščiai.

Be apribojimų
Aromatų grupė Odos
Ypatingos žymės Viršutinės natos: kakava
Vidurinės natos: oda
Pagrindinės natos: pačiuliai
Joop Homme Extreme
Prekės aprašymas anglų kalba:

It’s all about sex really. Some men are not afraid to admit this, and for them JOOP! has conceived the ultimate aphrodisiac.

JOOP! Homme Extreme - for real men only - Extremely provocative attitude In 1989, JOOP! launched JOOP! Homme, a sensual and very masculine oriental perfume, immediately recognizable by its daring pink juice. Throughout the years, it has remained a symbol of seduction, the epitome of masculinity. Now, JOOP! has decided to go further by creating a fragrance that evokes an ‘extreme’ physical sensation, taking you from seduction to action.

JOOP! Homme Extreme is highly addictive, directly appealing to the female subconscious and instantly summoning images of passionate embraces. Provocative and attractive, the JOOP! Homme Extreme man is not afraid to be a pure and unadulterated male.

JOOP! Homme Extreme is an Oriental Spicy fragrance based on an unexpected blend of untamed spices and luxurious woods. This concentrate of sensuality features a secret ingredient, at the very core of the fragrance, the ‘hot skin accord’. Deep and velvety black cocoa notes are the perfect counterpoint to this mysterious accord and are used to express the intensity of the physical act of love. The patchouli base infuses a dimension of sexiness, making it utterly addictive and addictive. Turning JOOP! Homme Extreme into a full and sensuous experience.

The JOOP! Homme Extreme flacon is an intense interpretation of bottle for the iconic JOOP! Homme. The pink glass has turned to deep purple, alluding both to the intensity of the fragrance and to its nocturnal quality. The X logo is explicit; the neon glow speaks for itself. It is a direct and unashamed promise of delicious things to come.

The red hot print ad was shot by renowned fashion photographer Nathaniel Goldberg. It portrays the sensual embrace of Justice Joslin, the irresistible professional football player turned model, along with supermodel and DJ Dasha Malygina. Once again, Joop! breaks the codes presenting a provocative and surprising advertising campaign fully centered on the pleasure that the male fragrance exerts on a woman. Dasha’s passionate gaze and sensuous abandon perfectly illustrate the power of a man wearing JOOP! Homme Extreme. Through her eyes, one can almost feel the irresistible effect of the fragrance.

Joop! Homme Extreme was launched in 2014.

JOOP Joop Homme Extreme 125ml EDT Joop Homme Extreme
Prekės aprašymas anglų kalba:

It’s all about sex really. Some men are not afraid to admit this, and for them JOOP! has conceived the ultimate aphrodisiac.

JOOP! Homme Extreme - for real men only - Extremely provocative attitude In 1989, JOOP! launched JOOP! Homme, a sensual and very masculine oriental perfume, immediately recognizable by its daring pink juice. Throughout the years, it has remained a symbol of seduction, the epitome of masculinity. Now, JOOP! has decided to go further by creating a fragrance that evokes an ‘extreme’ physical sensation, taking you from seduction to action.

JOOP! Homme Extreme is highly addictive, directly appealing to the female subconscious and instantly summoning images of passionate embraces. Provocative and attractive, the JOOP! Homme Extreme man is not afraid to be a pure and unadulterated male.

JOOP! Homme Extreme is an Oriental Spicy fragrance based on an unexpected blend of untamed spices and luxurious woods. This concentrate of sensuality features a secret ingredient, at the very core of the fragrance, the ‘hot skin accord’. Deep and velvety black cocoa notes are the perfect counterpoint to this mysterious accord and are used to express the intensity of the physical act of love. The patchouli base infuses a dimension of sexiness, making it utterly addictive and addictive. Turning JOOP! Homme Extreme into a full and sensuous experience.

The JOOP! Homme Extreme flacon is an intense interpretation of bottle for the iconic JOOP! Homme. The pink glass has turned to deep purple, alluding both to the intensity of the fragrance and to its nocturnal quality. The X logo is explicit; the neon glow speaks for itself. It is a direct and unashamed promise of delicious things to come.

The red hot print ad was shot by renowned fashion photographer Nathaniel Goldberg. It portrays the sensual embrace of Justice Joslin, the irresistible professional football player turned model, along with supermodel and DJ Dasha Malygina. Once again, Joop! breaks the codes presenting a provocative and surprising advertising campaign fully centered on the pleasure that the male fragrance exerts on a woman. Dasha’s passionate gaze and sensuous abandon perfectly illustrate the power of a man wearing JOOP! Homme Extreme. Through her eyes, one can almost feel the irresistible effect of the fragrance.

Joop! Homme Extreme was launched in 2014.

33.00
Užduoti klausimą

captcha