Visos kategorijos

Lacoste Live 40ml EDT

(0)

Vertinti gali tik užsiregistravę klientai atlikę bent vieną sėkmingą pirkimą

Garantija:  Nėra
Kaina
28.39 €

Galima užsakyti

Į krepšelį Kiekis:

Pristatymo būdai:

Atsiimkite 1a.lt biure
02.10.2017
Pristatymo punktuose
03.10.2017
Pristatymas kurjeriu Jūsų adresu
03.10.2017

Prekės pagrindinės savybės:

  • Prekinis ženklas: Lacoste
  • Koncentracija: Tualetinis vanduo (EDT)
  • Tūris (ml): 40
  • Tipas: 2014m. kvepalai/Gaiviai vasarai/Gundan...
Daugiau apie prekę

"GF Lizingas" skaičiuoklė:

Mėnesinė įmoka: 2.71
Prekinis ženklas Lacoste
Koncentracija

Koncentracija nurodoma pagal kvapo stiprumą ir atsparumą.

• EDT (Eau de Toilette) arba tualetinis vanduo gali būti tiek moterišku, tiek vyrišku aromatu, kuris pasižymi vidutiniu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

• EDP (Eau de Parfum) arba kvapusis vanduo yra moteriškas kvapas, kuris pasižymi labiau išreikštu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

Tualetinis vanduo (EDT)
Tūris (ml)

Tūris nurodo prekės kiekį mililitrais.

40
Tipas

Kvepalų tipas nurodo kokiam tikslui, sezonui, aplinkai bus naudojami išsirinkti kvepalai. Tai galimybė išsirinkti tinkamus kvepalus kiekvieno individualiam skoniui.

2014m. kvepalai
Gaiviai vasarai

Gundantys pasimatymui

Lengvi, kasdieniniai biurui

Neužmirštamam vakarėliui
Patarimai dovanoms

Patarimai dovanoms - puikus pagalbininkas ieškant dovanų konkrečiai asmenybei.

Kvepalų skirstymas paremtas pagal apytikrį amžiaus skirstymą, aromatą, dizainą ir kvepalų pavadinimą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui mamai gali patikti kvepalai, kurie yra "Mylimajai" kategorijoje arba atvirkščiai.

Mylimajam
Sūnui, broliui, draugui
Tėčiui
Skirstymas pagal amžių

Amžiaus skirstymas tai kvepalų rūšiavimo galimybė pagal apytikslią amžiaus kategoriją.

Kvepalai yra sugrupuoti į keturias kategorijas, kurių "Be apribojimų" kategorijoje kvepalų aromatai kurie tinka bet kuriai amžiaus grupei.

Kategorijoje "Iki 18" kvepalai turintys jaunatvišką, lengvą ir gaivų aromatą.

Kategorijoje "Iki 25" kvepalai turintys labiau išraiškingą ir ilgiau išliekantį aromatą, o kategorijoje "Virš 25" kvepalai turintys labiau klasikinį ir ilgai išliekantį aromatą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui ir 18-mečiui gali patikti kvepalai esantys kategorijoje "Virš 25" ir atvirkščiai.

Be apribojimų
Aromatų grupė Paparčio
Ypatingos žymės Viršutinės natos: laimas
Vidurinės natos: žaluma, šviežias vanduo
Pagrindinės natos: guaiac mediena, saldymedis
Lacoste Live
Prekės aprašymas anglų kalba:


Lacoste L!ve Pour Homme or Lacoste Live Pour Homme is a brand new edition by Lacoste completing the eponymous clothing line Lacoste L!ve. Prominent and urban, as it was announced, the new Lacoste Live introduces changes into the collection, which lined the L.12.12 editions inspired by the characteristic short-sleeve polo shirt with crocodile. The new fragrance was designed to be very close to the eponymous fashion line but also to play on perspectives.

Flacon of the new Lacoste Live arrives in as a glass cube, colored in navy blue, whose sides are colored in white, black and red, which can also be taken as raw materials, with for example 32% intense blue and 10% pure red! P&G team in collaboration with Lacoste designers created Lacoste Live and enriched it with freshness of lime in top notes, announcing a blend of green leaves and sea notes in the heart, relating on a base created of liquorice and guaiac wood. u "A special twist to the fragrance is added by liquorice." – stated for wwd Antoine Delgrange, global marketing director of Procter & Gamble Prestige.

Advertising campaign was also designed and it will play on the perspective and optic illusions, directed by H5 coordinated by Grey Advertising. The fragrance arrives as 40 and 100ml Eau de Toilette in spring 201 Lacoste Live was launched in 2014.
Lacoste Lacoste Live 40ml EDT Lacoste Live
Prekės aprašymas anglų kalba:


Lacoste L!ve Pour Homme or Lacoste Live Pour Homme is a brand new edition by Lacoste completing the eponymous clothing line Lacoste L!ve. Prominent and urban, as it was announced, the new Lacoste Live introduces changes into the collection, which lined the L.12.12 editions inspired by the characteristic short-sleeve polo shirt with crocodile. The new fragrance was designed to be very close to the eponymous fashion line but also to play on perspectives.

Flacon of the new Lacoste Live arrives in as a glass cube, colored in navy blue, whose sides are colored in white, black and red, which can also be taken as raw materials, with for example 32% intense blue and 10% pure red! P&G team in collaboration with Lacoste designers created Lacoste Live and enriched it with freshness of lime in top notes, announcing a blend of green leaves and sea notes in the heart, relating on a base created of liquorice and guaiac wood. u "A special twist to the fragrance is added by liquorice." – stated for wwd Antoine Delgrange, global marketing director of Procter & Gamble Prestige.

Advertising campaign was also designed and it will play on the perspective and optic illusions, directed by H5 coordinated by Grey Advertising. The fragrance arrives as 40 and 100ml Eau de Toilette in spring 201 Lacoste Live was launched in 2014.
28.39
Užduoti klausimą

captcha