Visos kategorijos
8099

Galima užsakyti

Į krepšelį Kiekis:
Tūris, ml:
50
90
150

Pristatymo būdai:

SELF_DELIVERY Atsiimkite 1a.lt klientų aptarnavimo centre
13.08.2018
PICKUP Pristatymo punktuose
13.08.2018
ADDRESS Pristatymas kurjeriu Jūsų adresu
13.08.2018

Prekės pagrindinės savybės:

  • Prekinis ženklas: Viktor & Rolf
  • Koncentracija: Tualetinis vanduo (EDT)
  • Tūris (ml): 90
  • Tipas: Gundantys pasimatymui/Lengvi, kasdieni...
Daugiau apie prekę
AKCIJA:

NEMOKAMAS pristatymas į visus siuntų taškus (prekėms nuo 30 EUR, iki 7 kg) su nuolaidos kodu „FDJULY“. Pasiūlymas galioja iki 07.19!

"GF Lizingas" skaičiuoklė:

Mėnesinė įmoka : 3.22

DETALI INFORMACIJA

Prekinis ženklas Viktor & Rolf
Koncentracija

Koncentracija nurodoma pagal kvapo stiprumą ir atsparumą.

• EDT (Eau de Toilette) arba tualetinis vanduo gali būti tiek moterišku, tiek vyrišku aromatu, kuris pasižymi vidutiniu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

• EDP (Eau de Parfum) arba kvapusis vanduo yra moteriškas kvapas, kuris pasižymi labiau išreikštu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

Tualetinis vanduo (EDT)
Tūris (ml)

Tūris nurodo prekės kiekį mililitrais.

90
Tipas

Kvepalų tipas nurodo kokiam tikslui, sezonui, aplinkai bus naudojami išsirinkti kvepalai. Tai galimybė išsirinkti tinkamus kvepalus kiekvieno individualiam skoniui.

Gundantys pasimatymui
Lengvi, kasdieniniai biurui

Šventiniam vakarui

Šiltai žiemai
Patarimai dovanoms

Patarimai dovanoms - puikus pagalbininkas ieškant dovanų konkrečiai asmenybei.

Kvepalų skirstymas paremtas pagal apytikrį amžiaus skirstymą, aromatą, dizainą ir kvepalų pavadinimą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui mamai gali patikti kvepalai, kurie yra "Mylimajai" kategorijoje arba atvirkščiai.

Mylimajam
Sūnui, broliui, draugui
Tėčiui
Skirstymas pagal amžių

Amžiaus skirstymas tai kvepalų rūšiavimo galimybė pagal apytikslią amžiaus kategoriją.

Kvepalai yra sugrupuoti į keturias kategorijas, kurių "Be apribojimų" kategorijoje kvepalų aromatai kurie tinka bet kuriai amžiaus grupei.

Kategorijoje "Iki 18" kvepalai turintys jaunatvišką, lengvą ir gaivų aromatą.

Kategorijoje "Iki 25" kvepalai turintys labiau išraiškingą ir ilgiau išliekantį aromatą, o kategorijoje "Virš 25" kvepalai turintys labiau klasikinį ir ilgai išliekantį aromatą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui ir 18-mečiui gali patikti kvepalai esantys kategorijoje "Virš 25" ir atvirkščiai.

Be apribojimų
Aromatų grupė Medžio
Ypatingos žymės Viršutinės natos: bergamotės, citrinos, rausvieji pipirai
Vidurinės natos: šafranas, čili pipirai, cinamonas
Pagrindinės natos: vetiverijos, oda, tabakas

Prekės aprašymas

Viktor & Rolf Spicebomb
Prekės aprašymas anglų kalba:


Viktor & Rolf present the male equivalent of the famous Flowerbomb fragrance (2005) and the second men's fragrance after Antidote (2006) under the name of Spicebomb. The designer duo wanted to give men the fragrance that is Flowerbomb to women, bearing in mind that spices are for masculine scents what flower notes are for feminine.

Spicebomb comes out in January 2012 as an explosive and extrovert oriental - woody and spicy composition. Perfumer Olivier Polge blended spices with sensual undertones; creating two diametrically opposed fragrant accords: 1. the addictive and fiery one and 2. the explosive and icy one. The fiery accord contains notes of chili, saffron, leather, tobacco and vetiver. The explosive one includes bergamot, grapefruit, elemi and pink pepper.

Fabien Baron designed the bottle so it looks like a hand grenade, which “triggers” with the designer’s logo. The face of the campaign is a model Sean O'Pry, photographed by Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin.

The fragrance is available as 50 and 90 ml Eau de Toilette with 200 ml shower gel and 100 ml after shave balm.

Atsiliepimai

0.0 iš 5 žvaigždučių (Viso 0 atsiliepimų)

5★
4★
3★
2★
1★
VIKTOR & ROLF Viktor & Rolf Spicebomb 90ml EDT Viktor & Rolf Spicebomb
Prekės aprašymas anglų kalba:


Viktor & Rolf present the male equivalent of the famous Flowerbomb fragrance (2005) and the second men's fragrance after Antidote (2006) under the name of Spicebomb. The designer duo wanted to give men the fragrance that is Flowerbomb to women, bearing in mind that spices are for masculine scents what flower notes are for feminine.

Spicebomb comes out in January 2012 as an explosive and extrovert oriental - woody and spicy composition. Perfumer Olivier Polge blended spices with sensual undertones; creating two diametrically opposed fragrant accords: 1. the addictive and fiery one and 2. the explosive and icy one. The fiery accord contains notes of chili, saffron, leather, tobacco and vetiver. The explosive one includes bergamot, grapefruit, elemi and pink pepper.

Fabien Baron designed the bottle so it looks like a hand grenade, which “triggers” with the designer’s logo. The face of the campaign is a model Sean O'Pry, photographed by Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin.

The fragrance is available as 50 and 90 ml Eau de Toilette with 200 ml shower gel and 100 ml after shave balm.
80.99
Užduoti klausimą

captcha
Į viršų