Visos kategorijos
1989

Galima užsakyti

Į krepšelį Kiekis:

Pristatymo būdai:

SELF_DELIVERY Atsiimkite 1a.lt klientų aptarnavimo centre
29.06.2018
PICKUP Pristatymo punktuose
29.06.2018
ADDRESS Pristatymas kurjeriu Jūsų adresu
29.06.2018

Prekės pagrindinės savybės:

  • Prekinis ženklas: Zirh
  • Koncentracija: Tualetinis vanduo (EDT)
  • Tūris (ml): 125
  • Tipas: Gundantys pasimatymui/Klasikinės verty...
Daugiau apie prekę
AKCIJA:

TIK ŠIANDIEN NEMOKAMAS bet kurio tipo pristatymas (prekėms nuo 10 Eur, iki 7 kg) visoje Lietuvoje su kodu „FREE“

DETALI INFORMACIJA

Prekinis ženklas Zirh
Koncentracija

Koncentracija nurodoma pagal kvapo stiprumą ir atsparumą.

• EDT (Eau de Toilette) arba tualetinis vanduo gali būti tiek moterišku, tiek vyrišku aromatu, kuris pasižymi vidutiniu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

• EDP (Eau de Parfum) arba kvapusis vanduo yra moteriškas kvapas, kuris pasižymi labiau išreikštu ir ilgiau išliekančiu aromatu.

Tualetinis vanduo (EDT)
Tūris (ml)

Tūris nurodo prekės kiekį mililitrais.

125
Tipas

Kvepalų tipas nurodo kokiam tikslui, sezonui, aplinkai bus naudojami išsirinkti kvepalai. Tai galimybė išsirinkti tinkamus kvepalus kiekvieno individualiam skoniui.

Gundantys pasimatymui
Lengvi, kasdieniniai biurui

Neužmirštamam vakarėliui

Šventiniam vakarui

Šiltai žiemai

Klasikinės vertybės
Patarimai dovanoms

Patarimai dovanoms - puikus pagalbininkas ieškant dovanų konkrečiai asmenybei.

Kvepalų skirstymas paremtas pagal apytikrį amžiaus skirstymą, aromatą, dizainą ir kvepalų pavadinimą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui mamai gali patikti kvepalai, kurie yra "Mylimajai" kategorijoje arba atvirkščiai.

Mylimajam
Sūnui, broliui, draugui
Skirstymas pagal amžių

Amžiaus skirstymas tai kvepalų rūšiavimo galimybė pagal apytikslią amžiaus kategoriją.

Kvepalai yra sugrupuoti į keturias kategorijas, kurių "Be apribojimų" kategorijoje kvepalų aromatai kurie tinka bet kuriai amžiaus grupei.

Kategorijoje "Iki 18" kvepalai turintys jaunatvišką, lengvą ir gaivų aromatą.

Kategorijoje "Iki 25" kvepalai turintys labiau išraiškingą ir ilgiau išliekantį aromatą, o kategorijoje "Virš 25" kvepalai turintys labiau klasikinį ir ilgai išliekantį aromatą.

Tai patarimai lengvesniam pasirinkimui, kurie nėra griežtas rodiklis. Pavyzdžiui ir 18-mečiui gali patikti kvepalai esantys kategorijoje "Virš 25" ir atvirkščiai.

Be apribojimų
Aromatų grupė Medžio
Ypatingos žymės Viršutinės natos: kardamonas, imbieras, citrusų ir artemisia
Vidurinės natos: cinamonas, gvazdikėliai, imbieras
Pagrindinės natos: balta kedras, pačiulis, vetiverijos ir gintaro

Prekės aprašymas

Zirh Ikon
Prekės aprašymas anglų kalba:


The house of Zirh presents their perfume for men, Ikon, in September 2008. It is created as a spicy blend of cardamom, ginger, Davano flowers and lemon, the heart of black cinnamon, cloves, iris root and French labdanum and the base notes are incense, cedar, patchouli, vetiver and liquid amber. The perfume was created by Frank Voelkl of Firmenich, while Chad Lavigne was in charge of the bottle design. The perfume is available as 75 and 125ml edt, with accompanying body care products, body baths, 200 ml hair and shower gel and 75 ml deo stick.

The commercial campaign was made by photographer Daniel Jackson, and the face for this perfume is David Gandy.

The name of the perfume contains the accentuated letter K in it, in order to typographically coordinate the name of the brand with the name of the perfume.

Atsiliepimai

0.0 iš 5 žvaigždučių (Viso 0 atsiliepimų)

5★
4★
3★
2★
1★
ZIRH Zirh Ikon 125ml EDT Zirh Ikon
Prekės aprašymas anglų kalba:


The house of Zirh presents their perfume for men, Ikon, in September 2008. It is created as a spicy blend of cardamom, ginger, Davano flowers and lemon, the heart of black cinnamon, cloves, iris root and French labdanum and the base notes are incense, cedar, patchouli, vetiver and liquid amber. The perfume was created by Frank Voelkl of Firmenich, while Chad Lavigne was in charge of the bottle design. The perfume is available as 75 and 125ml edt, with accompanying body care products, body baths, 200 ml hair and shower gel and 75 ml deo stick.

The commercial campaign was made by photographer Daniel Jackson, and the face for this perfume is David Gandy.

The name of the perfume contains the accentuated letter K in it, in order to typographically coordinate the name of the brand with the name of the perfume.
19.89
Užduoti klausimą

captcha
Į viršų